NOWA USŁUGA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY DZIKOWIEC „MOBILNY URZĘDNIK" to usługa skierowana do osób w podeszłym wieku, schorowanych lub z niepełnosprawnością, którzy mają problem z dotarciem do Urzędu Gminy w celu załatwienia ważnej sprawy. Te osoby mogą liczyć na pomoc urzędnika, który dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie gminy.
O pomoc „Mobilnego Urzędnika" można wystąpić na kilka sposobów:
W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego Urzędnika", krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Gminy Dzikowiec skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty (tylko w godzinach pracy Urzędu i na terenie Gminy Dzikowiec).
Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu, udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą. Wszelkie inne dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie.
Urzędnik nie będzie pobierał żadnych opłat, podatków i innych należności.
Wójt Gminy Dzikowiec
Józef Tęcza