postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami, w tym zmianą z 22.06.2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1020).
Ogłoszenie nr 547068-N-2018 z dnia 2018-04-18 r
” w podziale na 5 części, z których każda może być przedmiotem oferty częściowej:
Część I- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do poradnictwa specjalistycznego indywidualnego
Część II- Zakup i dostawa materiałów/pomocy do kół zainteresowań.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3.2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
3.2.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3.2.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.2.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
3.2.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Samorządowe Centrum Kultury w Dzikowcu, ul.Ks.S.Sudoła11- Biuro Projektu
3.3. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
3.4. Kod CPV:
39.16.21.00-6 pomoce dydaktyczne
30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe
3.5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach naboru nr RPPK.08.04.00-18-005/16 w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy;
4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi
i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.
5.1.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca.
5.2. Podstawy wykluczenia wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 5 Pzp:
1) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z:
3) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
6.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym
w punkcie 5 oraz 5a niniejszej specyfikacji oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym punkcie.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6.2.Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksu.
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest Bogumiła Kosiorowska tel. 17 2273725, Biuro Projektu ul.Ks.S.Sudoła 36-122 Dzikowiec
W przypadku braku ww. danych zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską - jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Biura Powiatu w dniu 07.05.1918r. o godz. 14.15 w pokoju 12.
12.1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, określonego
w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
W cenie musi być zawarty obowiązujący podatek od towarów i usług VAT lub informacja o zwolnieniu z VAT-u.
W cenie musi być zawarty obowiązujący podatek od towarów i usług VAT lub informacja o zwolnieniu z VAT-u.
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, wysokość podatku ulegnie zmianie.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym podatek VAT. Wykonawcy nie będący płatnikami podatku VAT, w druku OFERTA wpisują: "nie dotyczy". Wykonawcy, którzy są zwolnieni z podatku VAT, w druku OFERTA wpisują "zw" oraz podają podstawę prawną zwolnienia z VAT. Wykonawcy, którzy posiadają stawkę VAT inną niż 23%, w druku OFERTA wpisują podstawę prawną zastosowania innej stawki."
cena całkowita brutto 100 – 100 %,
Termin dostawy liczony będzie od dnia podpisania umowy.
Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb * 100 = ilość punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
100 – stały wskaźnik.
Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru, zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie ilości punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
1) określenia warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego;
4) opisu przedmiotu zamówienia;
5) wyboru najkorzystniejszej oferty.
W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze
do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Zgodnie z art. 181 Prawo zamówień publicznych:
Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
Załączniki do specyfikacji:
W załącznonym pliku pełna specyfikacja wraz z załącznikami