Aktualności
Gmina
Nabór kandydatów na stanowisko ratownika wodnego w miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli nad zalewem "MAZIARNIA" w Wilczej Woli
1. Nazwa i adres jednostki: Gmina Dzikowiec, ul. Dworska 62, 36-122 Dzikowiec
2. Określenie stanowiska, ilość etatów: Ratownik wodny – 3 osoby
3. Rodzaj zatrudnienia, miejsce wykonywania pracy, czas zatrudnienia, wynagrodzenie:
a) Umowa zlecenie – Gmina Dzikowiec – wynagrodzenie do uzgodnienia
b) Czas zatrudnienia od 19 lipca 2025 r. do 17 sierpnia 2025 roku.
c) Praca wykonywana – od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 19:00, w soboty i niedziele, oraz w dniu 15 sierpnia 2025 r. w godzinach od 11:00 do 19:00.
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania kwalifikacyjne:
- posiadanie uprawnień ratownika wodnego zgodnie z ustawą,
- certyfikat potwierdzający pozytywne ukończenie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
- ważne badania lekarskie.
Wymagania dodatkowe:
a) wysoka kultura osobista,
b) komunikatywność,
c) nieposzlakowana opinia.
5. Wymagane dokumenty: kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać osobiście, za pośrednictwem poczty polskiej na adres: Gmina Dzikowiec, ul. Dworska 62, 36-122 Dzikowiec, przez platformę e-PUAP lub mailowo na adres: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl, w terminie do 27 czerwca 2025 r.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem: 17 744 21 09, wew. 6.
7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO), które reguluje zasady przetwarzania danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Dzikowiec, ul. Dworska 62, 36-122 Dzikowiec, e-mail: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor.odo@gminadzikowiec.pl.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy zarówno na podstawie przepisów o zamówieniach publicznych jak i na podstawie przepisów ogólnych, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na gminie Dzikowiec jako jednostce sektora finansów publicznych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz po ich zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją ich niepodania może być wykluczenie z udziału w postępowaniu lub odrzucenie oferty wykonawcy.
Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy.
Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą korespondencję wpływającą do gminy Dzikowiec w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Gminy Dzikowiec. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
· dostępu do swoich danych osobowych,
· ich sprostowania,
· ograniczenia ich przetwarzania,
· usunięcia,
· przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,
· wniesienia sprzeciwu.
Żądanie realizacji wyżej wymienionych praw proszę przesłać w formie pisemnej do administratora danych osobowych (adres podany na wstępie, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”).
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Wykaz załączników do zapytania ofertowego.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Oświadczenie.
data wytworzenia informacji | 2025-06-20 |
---|---|
opublikował | Administrator 2 |
stanowisko | Administrator |
data publikacji | 2025-06-20 13:34 |
data ostatniej aktualizacji | 2025-06-20 18:51 |
aktualizacja dokonana przez | Administrator 2 |
Data zmiany | Zmodyfikował | Czynność |
---|---|---|
2025-06-20 18:51 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 18:48 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 17:28 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 13:52 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 13:49 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 13:48 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 13:46 | Administrator 2 | modyfikacja treści |
2025-06-20 13:45 | Administrator 2 | publikacja treści |